news

رونمایی از لاماری ایما هیبرید در نمایشگاه مشهد

غرفه آرين پارس موتور عرضه كننده لامارى ايما در روز افتتاحیه لاماری ایما هیبرید، همچون روزهاى گذشته يكى از شلوغ ترين غرفه هايى بود كه مورد توجه بازديدكنندگان در 23 نمایشگاه بین المللی خودرو در مشهد قرار گرفت. شرکت آرین پارس موتور طبق نیاز بازار خودرو، به گسترش و تنوع سبد محصولات خود بپردازد. رونمایی از لاماری ایما هیبرید در نمایشگاه مشهد در همین راستا، نخستین محصول جدید تیپ فول آپشن ایما موسوم به لاماری ایما X بود. دومین محصول جدید آرین پارس موتور نیز لاماری ایما هیبرید است که در نمایشگاه خودرو مشهد از آن رونمایی شد. آرین پارس موتور این خودرو را لاماری ایما HEV می‌نامد. لاماری ایما هیبرید طول، عرض و ارتفاعی به ترتیب معادل ۴۵۶۵، ۱۸۶۰ و ۱۵۸۰ میلی متر دارد و فاصله بین دو محور آن نیز ۲۷۱۵ میلی متر اعلام شده است. رونمایی از لاماری ایما هیبرید در نمایشگاه مشهد امکانات ایمنی و رفاهی لاماری هیبریدی لاماری ایما هیبرید از نظر سطح امکانات ایمنی و رفاهی نسبت به لاماری ایما استاندارد بالاتر بوده و از نظر تجهیزات تقریبا در راستای لاماری ایما ایکس قرار می گیرد. این خودرو در زمینه تجهیزات ایمنی دارای هشت کیسه ایمنی هوا، دوربین دید ۳۶۰ درجه، سیستم ترمز اضطراری خودکار، سیستم کنترل پایداری الکترونیکی، ترمز ضد قفل و توزیع الکترونیکی نیروی ترمز، کنترل کشش، دوربین دنده عقب، دوربین ثبت وقایع، سنسور دنده عقب، کمکی شروع حرکت در سربالایی و کنترل خودرو در سرازیری، هشدار خروج از خط، چراغ های جلو با روشنایی تطبیق پذیر با شرایط آب و هوایی، پایش فشار باد تایرها و … است. رونمایی از لاماری ایما هیبرید در نمایشگاه مشهد رونمایی از لاماری ایما هیبرید در نمایشگاه مشهد لاماری ایما HEV در زمینه تجهیزات رفاهی هم دارای دو نمایشگر دیجیتالی ۱۰.۲۵ اینچی روی داشبورد، شیفتر دنده کریستالی با نورپردازی، سانروف پانورامیک، درب برقی صندوق عقب با سنسور پا، صندلی راننده قابل تنظیم به صورت برقی در ۸ جهت، کروز کنترل، صدای هشدار برای عابرین پیاده، سیستم ورود بدون کلید و استارت دکمه ای، سیستم تهویه مطبوع با فیلتر pm 2.5، کول باکس، نورپردازی داخل کابین، ماساژور صندلی راننده، گرمکن اتوماتیک صندلی های جلو، سردکن اتوماتیک صندلی راننده، خروج ساده راننده با تغییر موقعیت به محض بازکردن درب و … است. رونمایی از لاماری ایما هیبرید در نمایشگاه مشهد بیست و سومین دوره نمایشگاه بین‌المللی خودرو مشهد از ۹ تا ۱۲ شهریورماه از ساعت ۱۷ تا ۲۲ در محل دایمی نمایشگاه‌های مشهد برگزار می شود و پذیرای عموم علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان خواهد بود.

غرفه آرین پارس موتور عرضه کننده لامارى ایما در روز افتتاحیه لاماری ایما هیبرید، همچون روزهاى گذشته یکى از شلوغ ترین غرفه هایى بود که مورد توجه بازدیدکنندگان در 23 نمایشگاه بین المللی خودرو در مشهد قرار گرفت. شرکت آرین پارس موتور طبق نیاز بازار خودرو، به گسترش و تنوع سبد محصولات خود بپردازد.

 

رونمایی از لاماری ایما هیبرید در نمایشگاه مشهد

 

در همین راستا، نخستین محصول جدید تیپ فول آپشن ایما موسوم به لاماری ایما X بود. دومین محصول جدید آرین پارس موتور نیز لاماری ایما هیبرید است که در نمایشگاه خودرو مشهد از آن رونمایی شد. آرین پارس موتور این خودرو را لاماری ایما HEV می‌نامد. لاماری ایما هیبرید طول، عرض و ارتفاعی به ترتیب معادل ۴۵۶۵، ۱۸۶۰ و ۱۵۸۰ میلی متر دارد و فاصله بین دو محور آن نیز ۲۷۱۵ میلی متر اعلام شده است.

 

رونمایی از لاماری ایما هیبرید در نمایشگاه مشهد

امکانات ایمنی و رفاهی لاماری هیبریدی

لاماری ایما هیبرید از نظر سطح امکانات ایمنی و رفاهی نسبت به لاماری ایما استاندارد بالاتر بوده و از نظر تجهیزات تقریبا در راستای لاماری ایما ایکس قرار می گیرد. این خودرو در زمینه تجهیزات ایمنی دارای هشت کیسه ایمنی هوا، دوربین دید ۳۶۰ درجه، سیستم ترمز اضطراری خودکار، سیستم کنترل پایداری الکترونیکی، ترمز ضد قفل و توزیع الکترونیکی نیروی ترمز، کنترل کشش، دوربین دنده عقب، دوربین ثبت وقایع، سنسور دنده عقب، کمکی شروع حرکت در سربالایی و کنترل خودرو در سرازیری، هشدار خروج از خط، چراغ های جلو با روشنایی تطبیق پذیر با شرایط آب و هوایی، پایش فشار باد تایرها و … است.

 

 

رونمایی از لاماری ایما هیبرید در نمایشگاه مشهد
رونمایی از لاماری ایما هیبرید در نمایشگاه مشهد

 

لاماری ایما HEV در زمینه تجهیزات رفاهی هم دارای دو نمایشگر دیجیتالی ۱۰.۲۵ اینچی روی داشبورد، شیفتر دنده کریستالی با نورپردازی، سانروف پانورامیک، درب برقی صندوق عقب با سنسور پا، صندلی راننده قابل تنظیم به صورت برقی در ۸ جهت، کروز کنترل، صدای هشدار برای عابرین پیاده، سیستم ورود بدون کلید و استارت دکمه ای، سیستم تهویه مطبوع با فیلتر pm 2.5، کول باکس، نورپردازی داخل کابین، ماساژور صندلی راننده، گرمکن اتوماتیک صندلی های جلو، سردکن اتوماتیک صندلی راننده، خروج ساده راننده با تغییر موقعیت به محض بازکردن درب و … است.

 

 

رونمایی از لاماری ایما هیبرید در نمایشگاه مشهد

 

بیست و سومین دوره نمایشگاه بین‌المللی خودرو مشهد از ۹ تا ۱۲ شهریورماه از ساعت ۱۷ تا ۲۲ در محل دایمی نمایشگاه‌های مشهد برگزار می شود و پذیرای عموم علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان خواهد بود.